☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

شهاب حسینی

 سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی مازندرانی (متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او هم اکنون با گروه هفت همکاری میکند.



شهاب حسینیشهاب حسینیشهاب حسینیشهاب حسینیشهاب حسینیشهاب حسینیشهاب حسینی

نظرات 72 + ارسال نظر

شما یک بار تو وبلاگ من نظر گذاشتید
میشه خواهش کنم اسمتون رو تو تو وبلاگم نظر بگذارید و بنویسید
ممنون

مینو 1391/02/10 ساعت 07:05 ب.ظ http://minuu-far.blogsky.com

لایک به مطلبت

پریسا جیگر 1391/02/13 ساعت 06:12 ب.ظ

به به به به ! چه گل پسری ! آدم حض میکنه نگاش میکنه . یه دونه باشه . خییییییییییییییییلی جیگره . مگه نه ؟ خب خدایی این بهتره یا بهداد؟سوپراستار سینمای ایرانه.

نترکی اینقدر تعریف کردی
معلومه که این عزیز دل بهتر اما در درجه دوم
بابی خودم از همه بهتر
مگه نه؟؟؟؟

حانیه 1391/02/19 ساعت 04:59 ب.ظ

اه اه اه مگه اون وزغم دوس داشتن داره صد در صد شهاب بهتره خیلی جیگره

اِ اِ اِ بچه پرو معلومه که دوست داشتن داره بعدشم دفعه آخرت باشه آقای حسینی رو به اسم کوچیک خطاب میکنی به پریسا میگم هاااااااا

مهتاب گله 1391/03/22 ساعت 10:15 ق.ظ

میدونی چیه احساس میکنم سرش را چسبوندن به یک آدم دیگه

چرا به من میگی؟برو به پریسا جوووووووووووون بگو

پریسا جیگر 1391/03/23 ساعت 02:32 ق.ظ

ببخشیداااااااااااا مهتاب خله یعنی ببخشید گله چرا همچین فکری میکنیین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پسر به این آقااااااااااایی،خوشتیپی،خوشگلی،مامانی،جیگری کجا دیدی؟ نه خدایی به غیر از ایشوووووووووون اصلا هست ؟ تو بگو مونا هست؟نیست دیگه داداش نیست

دیدی گفتم با مهتاب مشکل داری
بعدش راست میگه دیگه کلا نقص عضو داره چی کارش کنم؟

مهتاب گله 1391/04/03 ساعت 02:06 ب.ظ

خیلی عذر میخوام خانم شعرباف اولا شما پسر خوشگل ندیدی که دستو پات رو برای این میشکونی دوما چشای جناب عالی کلاجه که نمی بینی سرش را با فتوشاپ چسبوندن؟

[ بدون نام ] 1391/04/10 ساعت 08:01 ب.ظ

تو عکس سومیه ماه شده !راستی چقدر علی عبدالمالکی زشته
دوستان نامرد شماها بیاین تو وبلاگم م ی م ی ر ی ن راستی مهتاب بیا که جوابتو دادم در ضمن من ازدست بعضیا ناراحت بودم ایشون با من قهر کردن!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

چند بار میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پریسا جیگر 1391/04/18 ساعت 10:57 ق.ظ

خواهش میکنم خانم ترشیزی ولی اولا من واسه بازیش و نه واسه قیافش و همچنین اخلاقیاتش ازش خوشم میاد دوما شما که پسر خوشگل دیدی میشه یه چند نمونه هم به ما معرفی کنی؟سوما دوست عزیز این عکسا تویه مجله ایده آل چاپ شده در کنار مصاحبه باهاش بنابراین اگه این عکسا فتوشاپ بود مجله معتبری مثه ایده آل اونا رو چاپ نمی کردالبته محض اطلاعتون عرض کردم

اگه ایده آل معتبر بود اونوقت یه چیزی!!!

مهتاب گله 1391/04/24 ساعت 02:49 ب.ظ

نه قصد بی احترامی ندارم ولی واقعا نمی بینی که مجله ی ایده آل نیست و اسم مجله اش (نسل امروز)هستشها ها بعدش هم می ترسم اسم های پسرای خوشگل رو بهت بدم بعدش.......

پریسا جیگر 1391/04/29 ساعت 03:27 ق.ظ

منم قصد بی احترامی ندارم ولی مجله ای رو گفتم که خودم دارم که همین عکسا توش چاپ شده یعنی همون ایده آل.
در مورد پسر خوشگلم تو معرفی کن من خودم مسولیت اتفاقای بعدیش رو به عهده میگیرم.
مونا جون اگه ایده آل معتبر نیست پس چی معتبره‌؟

اگه به تو معرفی کنن که دیگه باید از تو منکرات جمعت کنن
مجله هایی نظیر ٌWookو ...

مهتاب گله 1391/05/02 ساعت 06:19 ب.ظ

باشه این عکس مال مجله ی ایده آل به اصطلاح معتبر هستش قبول کردم اما از اونجایی که شما خانم عدالتیان غربی پسند نیستید اگه اسم اونا رو بگم بازم دلتون پیش شهاب جونه.حالا که انقدر اصرار میکنی اسم اونارو میگم (لئوناردو دیکاپریو)و(زک افرون)و......حالا خیالت راحت شد؟

خاک بر سرت با اون سلیقت مهتاب
ما رو باش دلمون رو به کی خوش کردیم

پریساجیگر 1391/05/11 ساعت 02:18 ق.ظ

در مورد قبول کردن معتبر بودن مجله ایده آل یا اینکه این عکسا توش چاپ شدن یا نه باید بگم ما اصلا بحثمون چیز دیگه ای بود (اینکه اون عکسا فتوشاپ نیست) در مورد غرب پسند نبودن من هم خوب خدایی چشم ابرو کشیده مشکی خوشگلتره یا چشم و ابروی بی رنگ؟چهره شرقی قشنگ تره یا چهره غربی؟

تا کی باشه مپلا در برخی مواقع آدم های شرقی ولی چشم آبی و مو بور خیلیییییییییییییییی قشنگ ترند

مهتاب گله 1391/05/11 ساعت 01:27 ب.ظ

مسقرهاز سلیقه وزغی تو که بهتره

اولا مسخره خ داره نه ق
دوما بچه به این خوشگلی قد بلندی...

مهتاب گله 1391/05/11 ساعت 09:19 ب.ظ

خانم پریسا به اصطلاح جیگگگگگگگگگگگر اگه اون کسایی که من بهت گفتم ببینی چشم و ابرو بور نیستند محض اطلاعتون بگم قاره آمریکا از اختلات نژاد های آروپایی و آسیایی و...است و نمی شه گفت هیچ کدومشون خوشگل نیستن

کلک خبری؟؟؟؟
خیلی داری تعریف می کنی ها؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

مهتاب گله 1391/05/12 ساعت 09:17 ق.ظ

دیگ به دیگ می گه روت سیاه

من از کسی تعریف می کنم که لیاقتشو داشته باشه

پریسا جیگر 1391/05/13 ساعت 06:13 ق.ظ

اول از همه مهتاب جون جیگر یه دونه گ داره عزیزم
دوم اینکه من چهره شرقی و چهره غربی رو مقایسه کردم و اینو در مورد شخص خاصی نگفتم و توی مقایسه ها اکثریت رو در نظر میگیرن .درضمن من نگفتم غربیا زشتن که.من میگم شرقیا یه چیز دیگن
سوم هم من نظر خودم رو گفتم تکرار میکنم نظر خود خودم
و از اونجایی که هر کسی یه نظر و سلیقه ای داره نه من میتونم یه نظر و سلیقه تو خرده بگیرم و نه تو به من
اینو که دیگه قبول داری؟

مهتاب گله 1391/05/13 ساعت 02:24 ب.ظ

آفرین به تو

؟؟؟؟؟??????!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟???????

خرس گوگولی عزیز 1391/05/14 ساعت 01:43 ق.ظ

خیلییییییییی جالب تا حالا ندیده بودم انقدر خوب دو تا هو گفت و گو کنن یه بار اون غش می کنه یه بار اون اینو باید بذاری تو رکورد های گینس

من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هوو پریسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عمرا

پریساجیگر 1391/05/14 ساعت 06:41 ق.ظ

تیکه می ندازی؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب گله 1391/05/14 ساعت 02:28 ب.ظ

1.محض اطلاعتون خانوم پریسا جون واژه(گ)به دلیل تاکیده که تو درست متوجه اش نشدی
2.این مورد رو هم قبول دارم که(اکثریت)آسیایی ها یا همون شرقی ها چهره زیبایی دارند.
2.خوب اگه تو نظر خود خود خودت رو گفتی که دیگه بحثی نمی مونه منم درباره کله ی مبارک آقای شهاب حسینی نظر خود خود خودم را گفتم همینچرا پریدی به من؟
4.باشه قبول دارم از این به بعد نه من به تو خرده میگیرم نه تو به من، قبول؟؟؟

اوخیغصه نخور

مهتاب گله 1391/05/14 ساعت 09:05 ب.ظ

مونا چی شده ؟باز گوله ی نمک شدی؟

گلوله نمک؟من؟
من گلوله نمک نشم کی گلوه نمک بشه؟
من چیزیم نشه کی چیزیش بشه؟
...
(با اقتباس از دیلوگ ها بابا اتی)

کیه؟کیهههههههههههههه؟؟
مهتاب تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب گله 1391/05/15 ساعت 01:13 ب.ظ

هنوز قهوه تلخ نگاه میکنی؟ایشششش

آره مگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب گله 1391/05/16 ساعت 09:22 ق.ظ

دیگه واقعا خیلی مسخره و کسل کننده شده

از هیچی بهتره

مهتاب گله 1391/05/17 ساعت 07:33 ق.ظ

نه به نظر من هیچی خیلی ازش بهتره

نهههههههههههههههههههههههههههههههههه
فهمیدی چی گفتم؟؟؟؟نهههههههههههههههههه

مهتاب گله 1391/05/18 ساعت 12:53 ب.ظ

چرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا
فهمیدی چی گفتم؟چرررررررررررررررررررررا

اصلا حالت خوب نیست
بابا یه کم ،فقط یه ذره نوآوری داشته باش
بعدش هم همون که گفتم نههههههههههههههههه

مهتاب گله 1391/05/19 ساعت 11:30 ق.ظ

(قهوه تلخ پرست)

کی گفته؟؟؟؟؟؟

مهتاب گله 1391/05/20 ساعت 06:55 ب.ظ

خودت ازش طرفداری میکنی

دلیل بر این نمی شه که بپرستمش

مهتاب گله 1391/05/23 ساعت 01:26 ب.ظ

خوب باشه(قهوه تلخ دوست)خوب شد؟

نه معنیش همونه

مهتاب گله 1391/05/25 ساعت 01:01 ب.ظ

اصلا هر چی دلت می خواد به خودت بگو به من چه؟هر چند که من قهوه تلخ پرست یا بابی پرست صدات میکنم

بی جا می کنی

مهتاب گله 1391/05/30 ساعت 06:40 ب.ظ

نه نمی کنم

می کنی

مهتاب گله 1391/06/02 ساعت 04:24 ب.ظ

نوووووووووووووووووووووووچ نمی کنم

به درک

مهتاب گله 1391/06/12 ساعت 02:20 ب.ظ

حالا شد حرف حساب گوگولی مگولی

خیلی خوشت اومد؟؟؟

مهتاب گله 1391/06/13 ساعت 01:29 ب.ظ

خب آرهچون هم میتونم بابی پرست و هم قهوه تلخ دوست صدات کنم دیگه(الحق که مخم تاب داره)

دیونه برات متاسفم
اون که صد در صد معلومه مخت تاب داره

مهتاب گله 1391/06/14 ساعت 10:02 ق.ظ

غلط کردی متاسفیدر دیزی بازه حیای گربه کجاست؟حالا من یک چیزی گفتم تو چرا پررو میشی؟من 1درصدم مخم تاب ندارهب.پ ق ت.پ

چون برا اولین بار یه حرف راست زدی
راست می گی مخت دیگه از تاب هم گذشته کلا جا به جا شده
ب.پ . ق ت.پ یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

مهتاب گله 1391/06/15 ساعت 02:02 ب.ظ

من همیشه حرف راس میزنم
آره راست میگی فک کنم مخم با مخ تو جابه جا شده که من هی گیج میزنم و تو تازگیها معقولانه حرف میزنی
یعنی بابی پرست و قهوه تلخ پرست

خیله خوب بابا اصلا همیشه حرف راست می زنی جوش نیار
بی تربیت
اولی رو هستم ولی دومی رو نه

مهتاب گله 1391/06/16 ساعت 06:08 ب.ظ

بالاخره بهت ثابت شد؟
خیلی هم با تربیتم
باشه فقط اولی رو باش

بله ثابت شد

مهتاب گله 1391/06/18 ساعت 02:15 ب.ظ

خدا رو شکر

نوه عمممممممممه مهتاب 1391/06/19 ساعت 03:06 ب.ظ

خانم سنگل آبادی در رابطه با مکالمه مهتاب و پریسا باید بگم که من فکر می کنم حق کاملا و مطمئنن با مهتابه.!!!!!!!!!

خیلی ببخشد ولی شما از کجا می دونی که من سنگل آبادی هستم؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب گله 1391/06/22 ساعت 09:53 ق.ظ

میدونه دیگه مونا جون

خیلی بی شعوری

مهتاب گله 1391/06/23 ساعت 11:10 ق.ظ

خودتی من براش دیکته کردم اون فقط نوشت نمیدونست فامیل اصلیت چیه

الاغچه

مهتاب 1391/06/24 ساعت 06:13 ب.ظ

چیه؟هی الاغچه میگی؟الااااااااااااااغ رو گذاشتی کنار میگی الاغچه؟گاوچه

چون فحشه مخصوصه خودمه

نوه عممممممممممه مهتاب 1391/06/25 ساعت 01:04 ق.ظ

چرا دعوا می کنید مگه چه عیبی داره؟

هیچی شما راحت باش

نوه عمممممممممممه مهتاب 1391/06/25 ساعت 01:25 ب.ظ

بابا جان خوب تو بگو چه عیبی داره؟

هیچ عیبی نداره

مهتاب گله 1391/06/25 ساعت 02:04 ب.ظ

بابا جان آخر فامیل مونا شبیه آخر فامیل ترشیزی ما ضایست فهمیدی؟یگی؟مونا خان الاغچه هم خودتی برای خودش حرف دراورده میگه فحش مخصوص خودمهایشششش

نوه عمت خیلی خنگه ها چند سالشه؟؟؟؟
همین که گفتم ماله خودمه

مهتاب گله 1391/06/25 ساعت 02:24 ب.ظ

یک سال از من کوچیکتره
خودت خنگی بیشعور

ااااا چه جلب
مگه دروغ میگم؟؟؟؟؟

مهتاب گله 1391/06/25 ساعت 02:37 ب.ظ

خودت جلب
آره دروغ میگی وگرنه نمونه دولتی قبول نمی شد

وقتی تو توی نمونه قبول شدی اون صد در صد قبول میشه
همتون با نمره ذخیره قبول شدین خاک تو سرتون یادگاری که یادگاریه ذخیره بود چه برسه به شما ها باز حداقل شما رقیب های سختی مثل منو داشتین ولی این یگانه خانم که رقیب هم نداره

نوه عممممممممممه مهتاب 1391/06/25 ساعت 07:04 ب.ظ

بی ادب امسال نمره منفی هم داشتهتازه ذخیره ای هم نداشته!!!!!!!!!!!!اگه باور نمی کنی برو از هر کی دلت می خواد بپرس

آخی دفعه اولته آزمون با نمره منفی می دی؟؟؟؟ با اجازتون زمانه ما هم داشت
ببین امکان نداره ذخیره نداشته باشه چون خیلی ها تیزهوشان هم قبول می شن و می رن اونجا

یگانه 1391/06/26 ساعت 10:22 ق.ظ

زمان شما را نمی دانم ولی پارسال که یکی از دوستام شرکت کرده بود نمره منفی نداشته تیزهوشان بود که نمر منفی نداشتتازه گفتم که از هر کی دلت می خواد بپپپپپپپپپپپپپپپپرس

منم دوستم پارسال شرکت کرده و می گه که نمره منفی داشته

مهتاب گله 1391/06/26 ساعت 02:04 ب.ظ

تو میگی ذخیره نبودی؟خاک تو سر خودت یادته از عربی چند گرفتی؟المپیاد هم استثنننننننننننننننننننا قبول شدیتازه رقیب های یگانه هم زیادند میخوای بگم:روشنک برومند،متینا نجفی،غلامی،......بچه پروواگه به نوه ی عمم توهین کنی منم به پسر دختر خالت توهین میکنم

نه با اجازتون من رتبه 7آوردم که 6نفر قبلم هم رفتن تیزهوشان
عربی من از معلمایی که بدم بیاد درسشون هم نمی خونمالمپیاد هم که فقط من و یادگاری تو کله مدرسه سه تاشو قبول شدیم در ضمن من ضریبه هوشیم128که از92درصد هم سن های خودم بالاتر هم و جز نوابغ محسوب می شماینایی هم که اسمشونو بردی نسبت به یگانه خانم زرنگ هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد